Welcome Guest! To enable all features please Login or Register.

Notification

Icon
Error

Options
Go to last post Go to first unread
Banning  
#1 Posted : Thursday, October 11, 2018 3:00:48 AM(UTC)
Banning

Rank: Advanced Member

Groups: Registered

Ik wilde een flexibele schoen die de dagelijkse trailrunning zou kunnen weerstaan, dus toen ik de New Balance MO80 zag, een gloednieuwe schoen voor de Minimus-lijn, was ik ge?ntrigeerd. De MO80 is per definitie een sleepschoen voor alle doeleinden. Ik kan je vertellen dat deze schoen een geweldige toevoeging is aan de Minimus-familie, en ik durf de beste te zeggen.

Nadat ik 6-8 maanden minimalistisch schoeisel in mijn training had ge?ntegreerd, begon ik me veel meer opgewonden te voelen over mijn loopvaardigheid. Maar nu begon ik me af te vragen wat de voetbescherming was die ik nodig had bij mijn trail-excursies. Ik voel me behendig als een vosrenner in Bikilas, maar na Nike Air Max 95 Womens een paar scherpe rotsen en een onzichtbare boomwortel die je kan introduceren in de smaak van de plaatselijke modder, wist ik dat meer bescherming van de schoenen nodig was, om nog maar te zwijgen van de behoefte aan tractie.

De MO80 heeft een laag profiel, alle Vibram-zolen en een ademend bovenwerk van synthetisch mesh. Ik heb er al zo'n 120 km over gelopen en ze moeten nog steeds teleurstellen. De schoen heeft een grote teenbumper om je tenen te beschermen tegen struikelgevaren en de uitsteeksels zijn agressief en liggen net ver genoeg uit elkaar om een ??looproute te kunnen volgen. Ik heb problemen gehad met een andere schoen die zich op een stuk trottoir gewoon als een hopper voelde. Maar de MO80 is precies de juiste mix van een werkpakket van hard grind en technisch spoor. Het heeft een naadloos interieur voor diegenen die Nike Air Max Tavas Mujer liever zonder schoenen en een niet-verwijderbare binnenzool gaan. Het is op dezelfde leest gebouwd als andere Minimus-schoenen, dus de pasvorm is qua maat en heeft een brede voorvoet voor het opengaan van de tenen. Er is erg weinig ondersteuning voor de voetboog, zoals te verwachten is, dus de schoen voelt erg plat aan.

Ik hou echt van het feit dat wanneer ze nat worden, het water net aan de schoen ontsnapt. Er is niets op dat water vasthoudt. Het bovenste gaas is niet poreus en dun. Als gevolg hiervan is dit meer een schoen van drie seizoenen en zou ik het niet uit de sneeuw halen. Het is gemaakt om je voeten koel en comfortabel te houden.

Het enige nadeel dat ik heb ontdekt met de schoen is een lichte hielslip. Ik moet deze redelijk strak maken om het op slot te houden. Het lijkt meer te glijden op de opwaartse stukken als ik echt Nike Air Force 1 Donna druk op een klim op de voorvoet. Als zodanig is de slip onmerkbaar als ik ontspannen ben en meer op mijn middenvoet land.

Ik denk dat de MT00 een mislukking was van de kant van NB. De MO80 was vanaf het begin wat de MT00 had moeten zijn. We zijn allemaal geen waif-sized hardlopers met onbegrensd stuiterend vermogen. Sommigen van ons zijn 6 voet lang en 180 kilo proberen te voorkomen dat we ons dagelijks verwonden. Nike Air Max Thea Damen Daardoor ben ik gaan beseffen dat ik een beetje meer schoenen nodig heb. De specificaties op de schoen geven het een val van 3 mm, met 18 mm hiel en 15 mm voorvoet. Dat lijkt misschien steviger dan wat sommigen zouden verwachten, maar de schoen is erg flexibel. Ik heb nog geen slijtage gezien van deze schoenen en verwacht dat ze veel duurzamer zijn dan de MT10. Ik heb paden bewandeld die zijn getroffen door plotselinge overstromingen, dus het terrein is rotsachtig en vol met gebroken takken. Een paar keer ben ik gepord met stokken en vroeg me af of ik na mijn run gaten in de upper zou hebben. Gelukkig hebben ze het mooi aangehouden.

Als u op zoek bent naar een behendige schoen met een klein beetje kussen dan verdient de New Balance MO80 uw aandacht. Ik weet niet waarom New Balance het niet aanduidt met een echt 'MT'-label, misschien Asics Gel lyte 5 Damen hopen ze dat het een meer allround outdoorschoen is. Ik kan je verzekeren dat het de beste Minimus trail-hardloopschoen is die ze tot nu toe hebben aangeboden.
Users browsing this topic
Guest
Forum Jump  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.