Welcome Guest! To enable all features please Login or Register.

Notification

Icon
Error

Options
Go to last post Go to first unread
Banning  
#1 Posted : Thursday, July 12, 2018 2:18:39 AM(UTC)
Banning

Rank: Advanced Member

Groups: Registered

Vergeet alles wat ik heb gezegd over hoe je zou moeten gaan rennen wanneer je er voor het eerst over nadenkt en het afhandelt, want op zondag was meer uitstel nodig. In feite had meer uitstelgedrag me gered van een zeer merkwaardige loopblessure.

In het geval dat je in het weekend niet uit een raam keek (of naar twitter keek waar grappen over het bouwen van arks en slangpijpverboden hun eigen stortbui vormden) regende het VEEL. Er is niets droeviger dan de aanblik van een hardloper die van top tot teen gekleed was in Lycra en uit het raam staarde om het weer te verbeteren, dus werd me duidelijk gemaakt dat Adidas Zx 750 Womens ik het moest 'opzuigen en gewoon rennen'. Lopers hadden trouwens de hele ochtend Manchester en Milton Keynes marathons gedaan.

Gewapend met een meer waterdichte set dan je gemiddelde Noordzee-trawler, reed ik alleen maar in de regen om het ergste te voorkomen: het stopte met regenen en werd zonnig. 'Dat is toch wel goed nieuws?' Zou je kunnen denken. Je zou ongelijk hebben. Ik was een mijl van huis met nog 15 mijl te gaan. Het was een keuze tussen teruggaan en mijn overtollige set afzetten of langer dan twee uur bij me dragen. Nog eens 10 minuten uitstel zou deze situatie hebben rechtgezet.

Omdat het weer nu alleen voorspelbaar is door de onvoorspelbaarheid, ging ik door met verschillende kledingstukken die in mijn pochets waren gestopt of om mijn middel waren gebonden. Het testen van een nieuwe route betekende dat ik mijn Nike Air Max Jewell Dames telefoon bij me droeg. Dit zat in mijn zak en, gezien mijn jas om mijn middel zat, sloeg ik 15 mijl lang tegen mijn dijbeen. Het was behoorlijk vervelend. Vooral de volgende ochtend toen ik wakker werd met een grote zwarte blauwe plek op mijn dij.

Met 2 halve marathons onder mijn riem, en koesterend in de glorie van mijn sub 2 uur overwinning afgelopen oktober, wist ik dat het tijd was om mijn training te volgen ter voorbereiding op de Brighton Marathon die ik voor de volgende april had ingezonden. De enige sportieve aspiratie die ik al mijn volwassen leven heb gehad en nooit de moed of de tijd had om mezelf goed te wijden. Niet tevreden met alleen maar meedoen en het epische 26,2 mijl-evenement voltooien, ik was altijd maar bereid om die startlijn te voet te zetten in de overtuiging dat ik elke stap van de weg kon lopen (lopen Nike Air Max Command Womens was geen optie), en fit genoeg zijn om zelfs genieten van de reis.
?
Kerstmis zag een stap in mijn loopbaan veranderen en de doelen werden vanaf dat moment steeds ambitieuzer. Wat het weer ook was, ik merkte dat ik het werk op de bel liet vallen om mezelf thuis te krijgen en in de winter lycra de straat op te gaan. Vrijdagavonden waren een gewoonte aan het worden (iedereen die mij kent weet dat dit mijn ergste nachtmerrie is), maar dat alles om zaterdagochtend mijn wekelijkse uitdaging om mijn mijlen te verhogen, te kunnen besteden.

Vele weken heb ik alleen gewandeld, maar met een ex-vriend die nog steeds een meisje in nood wilde helpen en Lazygirl zelf, vond ik op zaterdagochtend plezierig roddelen rond mijn geplande cursus met een oude vriend. Voor iedereen die van plan is om een ??marathon te lopen - neem een ??paar vrienden Nike Air Max 97 Mujer om je te helpen, het maakt de weekenduitdaging zo veel minder afschrikwekkend! En het beste gevoel van de week kwam toen ik mijn taak voltooide en kon nadenken over het bereiken van een nieuw doel. Ik maakte dan vaak zaterdagavonden goed en goed voor mijn discipline tijdens de week en ontdek mezelf in nachtclubs tot alle uren ... het record was 07:00 na een training van 15 mijl ... nu, hoewel ik dit niet aanraad, was het allemaal onderdeel van mijn eigen persoonlijke lijst met doelen en prestaties !!

Het raarste deel van mijn trainingssessie was eigenlijk de 2 weken voor het grote evenement waarbij ik rustte. Ik wist niet goed wat ik met mezelf moest doen en ik twijfelde eraan of ik genoeg had gedaan. Maar uiteindelijk wist ik dat de grote dag naderde en ik werd eigenlijk heel opgewonden om er gewoon mee door te gaan! Mijn Nike Air Max Jewell Womens zelfvertrouwen en opwinding kregen een boost toen ik me realiseerde dat Lazygirl zelf er een ging nemen voor het team en het tempo maakte om mijn hele run te proberen en me te helpen het 4 en een half uur durende doelpunt dat ik mezelf had gemaakt te doorbreken ... nu is dit een waar vriend!
Users browsing this topic
Guest (2)
Forum Jump  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.