Welcome Guest! To enable all features please Login or Register.

Notification

Icon
Error

Options
Go to last post Go to first unread
Banning  
#1 Posted : Thursday, October 11, 2018 2:31:40 AM(UTC)
Banning

Rank: Advanced Member

Reputation:

Groups: Registered
Joined: 5/22/2018(UTC)
Posts: 395

Sommigen doen het met een durf, sommigen om af te vallen, sommigen om hun rivaal op de werkplek te verslaan in vriendschappelijke competitie ...

Ongeacht de reden waarom je wilt beginnen met rennen, je eerste paar uitstapjes kunnen je een hardloper voor het leven maken, of je in je tracks stoppen als je het op de verkeerde manier aanpakt.

Dit artikel zal je vanaf je allereerste stappen begeleiden naar je eerste 10K-race, Adidas Ultra Boost Mujerhopelijk van de bank naar de finish gaan, gezonder en gelukkiger!

Lees dit artikel over Beginnen met hardlopen voordat u het onderstaande schema uitvoert. Het vertelt je alles wat je moet weten over het starten van een formeel loopplan, het kopen van schoenen en uitrusting en hoe je het beste uit je eerste trainingsweken kunt halen.

Alles in dit plan, met Nike Air Zoom Pegasus 31 Womens uitzondering van enkele van de onderstaande trainingsomschrijvingen, moet op een gemoedelijk tempo worden gedaan (je kunt in korte zinnen met je trainingspartner chatten).

Wees geduldig in je opbouw, respecteer de behoefte van je lichaam aan rust en je eerste 10K-race waait voorbij in een wervelwind van hardloopplezier!

Het menselijk lichaam is geweldig. We kunnen het op zoveel verschillende manieren trainen. Twee van de belangrijkste factoren achter elke aanpassing door middel van training zijn consistentie en herhaling. Net zoals het trainen van een hond, onze lichamen worden goed in doen wat we het vaakst doen!

Met dat in gedachten moet het vrij duidelijk zijn dat voor de meesten van ons die 8-10 uur van de werkdag achter een bureau zitten (om niet te zwijgen van woon-werkverkeer en thuis op de bank zitten), ons lichaam zich vrij Nike Air Zoom Pegasus 32 Donna snel aanpast naar de zittende positie.

Je hebt dit misschien zelf gevoeld: sta je ooit aan het eind van de dag op van je bureau en voel je stijfheid in je rug, heupen, knie?n of enkels?

Degenen onder ons die uren achter elkaar zitten, hebben vaak last van strakke heupbuigers, inactieve bilspieren, slechte mobiliteit van de hamstrings en strakke kuiten. Lage rugpijn wordt vaak gemeld, evenals pijn in de bovenrug en de schouder als gevolg van een slechte bovenlichaams- en schouderhouding.

Pardon voor het voor de hand liggende. Wat bewegingen betreft, kunnen deze twee fundamentele patronen echter niet meer verschillen.

De zittende houding die de meesten van ons aannemen is in wezen een statisch flexiepatroon. We zitten met gebogen heupen en knie?n, velen van ons met een slechte bekkenhouding, niet-bezette kern en de klassieke Nike Air Max 90 Donna afgeronde (langgerekte en gebogen) houding van het bovenlichaam. Het is bijna alsof we ons hebben gebogen over ons werkstation!

Door verlengde tijd doorgebracht in dit flexiepatroon worden de spieren die in een verkorte positie zitten (heupbuigers bijvoorbeeld) strak en verliezen ze de mobiliteit, terwijl de spieren die in wezen niet worden gebruikt tijdens het zitten (www.soulfiresurfer.de bilspieren bijvoorbeeld) zwak en inactief worden.
Users browsing this topic
Guest
Forum Jump  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.

Powered by YAF.NET | YAF.NET © 2003-2018, Yet Another Forum.NET
This page was generated in 0.127 seconds.