Welcome Guest! To enable all features please Login or Register.

Notification

Icon
Error

Options
Go to last post Go to first unread
Banning  
#1 Posted : Friday, March 15, 2019 1:13:27 AM(UTC)
Banning

Rank: Advanced Member

Groups: Registered

Lopende plannen kunnen worden aangepast aan uw behoeften. De actieve community is erg ondersteunend, controleer je gebied op groepen, online groepen, apps die je helpen aan de slag te gaan, een coach gebruiken kan je helpen aan de slag te gaan, gecertificeerde coaches helpen je slagen in Nike Air Max Thea Femme hardlopen. Dat gezegd hebbende, er zijn enkele basisplannen om u te helpen aan de slag te gaan.

Een van de meest populaire is de methode om te lopen. Dit moet drie tot vier keer per week of om de andere dag worden gedaan. Zorg dat je ook je warming-ups en cool-downs doet.

Allereerst een harde waarheid: als je te zwaar bent, betekent dit dat je te veel eet. Let nu op mijn woorden. Ik heb niet gezegd dat je veel eet, ik zei gewoon dat je teveel at.

Laten we bij het begin beginnen.

Voedsel is onze bron van energie; het is de brandstof die ons in staat stelt om elke taak uit te voeren: van basale zoals ademhalen, het bloed rond het lichaam pompen en rondlopen tot ingewikkelde, zoals de tv de trap op lopen of rennen als je te laat bent voor de bus.

Onze lichamen zijn effici?nte machines. We komen uit een tijd dat voedsel schaars was Nike Air Max Command Pánské en het verminderen van verspilling cruciaal was om te overleven.

Vet is de manier waarop je lichaam extra energie opslaat. Wanneer je meer eet dan wat je lichaam nodig heeft, gaat je brein niet "wel, dit is extra, ik heb het niet nodig - laten we er vanaf komen". Wat je brein denkt is "Fantastisch! Extra energie! Laat me dit opslaan voor het geval je morgen niet meer op een bizon kunt jagen, zodat we deze energie kunnen gebruiken ".

Je lichaam gaat vervolgens door met het verwerken van dat extra voedsel en het om te zetten in vet, dat dan een beetje rondom je lichaam wordt opgeslagen: je darm, (man) borsten, zwerver, benen en gezicht.

Zie je, je hersenen zien vet niet als een slechte zaak. Het ziet het als een fantastische manier om te overleven, voor het geval je in de toekomst geen voedsel kunt vinden.

We blijven praten over energie en brandstof omdat het een gemakkelijke manier is om het te beschrijven. In de wetenschap heeft dit een naam die CALORIE is. Een calorie is een maateenheid voor energie. Dus je kunt alles wat je in bovenstaande alinea's leest als "brandstof" vervangen door "calorie?n" en het zal nog steeds exact Nike Air Max Command Homme zijn.

En waarom is dit belangrijk? Omdat we het kunnen berekenen en ons gewichtsverlies eromheen kunnen plannen!

Een Caloric Deficit vertegenwoordigt de hoeveelheid calorie?n die je lichaam niet door voedsel krijgt en moet gaan zoeken in zijn vetopslag ... (bijna) letterlijk verbranden.

Het is eigenlijk heel gemakkelijk: eet minder calorie?n dan de calorie?n die je verbrandt en je zult vet wegwerpen.

Hardlopen is een calorierijkerende activiteit. Wanneer u rent, trekt u samen en laat u veel spieren los - in de benen, voeten, armen ... gaat uw hartslag omhoog om zuurstof en voedingsstoffen (door het bloed) naar de spieren te blijven voeden.

Herinner je je het calorische tekort? Door te hardlopen verhoogt u de calorie?n die u overdag verbrandt. Dit is een honkbalfiguur, maar geschat wordt dat het gebruik van 1 mijl 150 calorie?n Nike Air Max 97 Damen verbrandt (het is een zeer gemiddelde waarde en hangt van veel factoren af, waaronder je gewicht, loopeffici?ntie ...).

Dus als ik 3 mijl per dag loop, verbrand ik elke dag 450 calorie?n extra. Het betekent dat als ik hetzelfde blijf, ik zal afvallen!

Hoeveel gewicht? Er wordt berekend dat 1 pond vet gelijk is aan 3.500 calorie?n. 1800 calorie?n per week (3 mijl per dag 4 dagen per week) betekent een halve pond vet per week. Dit als je eet naar je dagelijkse caloriebehoefte. De kans is groot: als je te zwaar bent, eet je meer dan dat al.
Users browsing this topic
Guest (3)
Forum Jump  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.