logo
Welcome Guest! To enable all features please Login or Register.

Notification

Icon
Error

Options
Go to last post Go to first unread
yaya2017  
#1 Posted : Tuesday, February 12, 2019 2:22:24 AM(UTC)
yaya2017

Rank: Advanced Member

Groups: Registered

Kleine huizen hebben de neiging om op wielen te staan ??als een manier om de overheidsvoorschriften over de minimale bewoonbare woonomvang te omzeilen. Dit maakt hun bewoners vaak onrustig. In mijn eigen ervaring in een klein huis, herinner ik me Nike Air Max 90 Femme Blanche dat ik me algemeen bewust was van de wielen eronder en een beetje zwaaide toen ik sprong van de ladder die naar het hoogslaperij liep.

Zoals een ge?nterviewde die met zijn partner en een klein kind op privéland op het platteland van de staat Washington woont, zegt: "Het voelt niet zo geaard; het voelt alsof we van de Nike Air Max 90 Mujer aarde verwijderd zijn omdat er wielen onder ons zijn. . . Het is een constante herinnering. . . je bevindt je in deze kwetsbare staat van huisvesting. "

De meerderheid van de bewoners met wie ik sprak, stonden te popelen om in de toekomst op een solide basis te leven. Adidas Superstar Mujer Ik ontmoette een millennial die Nike Air Max 90 Womens haar college-fonds gebruikte om een ??prachtig gemaakt, op maat gemaakt klein huis te bouwen, maar voelde zich zo ongastvrij na slechts een jaar op wielen te hebben geleefd dat ze het probeerde te verkopen.

Dit suggereert Nike Air Max 90 Femme Rose dat bouwcodes moeten worden versoepeld om ervoor te zorgen dat er meer kleine huisgenoten op stichtingen kunnen wonen. Sommige plaatsen hebben hier al de leiding over genomen. Een voorbeeld is Spur, Texas, die zijn relevante huisvestingswetgeving heeft gewijzigd met de uitdrukkelijke bedoeling om kleine huisbewoners aan Nike Air Max 95 Femme te trekken als reactie op een afnemende bevolking. Spur werpt zichzelf op als de eerste kleine huisvriendelijke stad in Amerika.

In bredere zin blijft de wettigheid rond kleine huizen echter gecompliceerd. Ze blijven het potentieel voor deze levensstijl beperken, Nike Air Zoom Pegasus 35 Mens zowel in de Verenigde Staten als elders. In het VK bijvoorbeeld, kunnen er problemen zijn met planningswetten die vereisen dat alle nieuwe woningen meer dan één slaapruimte hebben. In het zuidwesten van Engeland heeft de gemeenteraad van Bristol onlangs dergelijke wetten overtroffen Nike Air Presto Mujer om verschillende kleine huizen in de achtertuin van een rijtjeshuis in de buitenwijken te laten bouwen, in de veronderstelling dat het nodig was om een ??lokale huisvestingscrisis te helpen verlichten.

[Bronafbeelding: homeworks255 / iStock]
KLEINE HUIZEN ≠ KLEIN VERBRUIK
Kleine huizen worden Nike Air Max 270 Femme vaak naar voren gebracht als een duurzamere woonoptie. Ze zijn zeker een potenti?le controle op het voortdurende streven naar grotere huizen en een grotere consumptie van energie, bouwmaterialen, enzovoort. Toch is het verminderen van je milieu-impact door klein Nike Air Max 97 Donne te gaan niet zo eenvoudig als sommigen beweren.

Ik kwam verschillende kleine huishoudens tegen die externe opslagruimten gebruikten voor items die bijvoorbeeld niet in huis pasten. Door een ge?nterviewde aangeduid als een "vies geheim", een ander legde haar verlangen uit om items uit Adidas ZX 750 Dames haar vorige huis te bewaren voor het geval ze van gedachten zou veranderen over het kleine leven.

Meer dan de helft van mijn ge?nterviewden had een 'one in, one out'-mentaliteit, waarbij ze een item weggegooid of geschonken om ruimte te maken voor iets nieuws. Als een bewoner Nike Air Skylon 2 Femme van haar late dertig, Adidas ZX 750 Femme die in een hypermodern huis in een caravanpark op het platteland van New Hampshire woont, zei: "Ik heb een TJ Maxx-verslaving. Ik ga nog steeds elke paar maanden uit en koop een heleboel spullen, kom dan naar huis en beslis welke dingen ik moet verwijderen. Nike Air Max 270 Femme "

Ongeacht hoe klein leven door de liefhebbers wordt verkocht, duurzaamheid was voor de meeste deelnemers aan mijn studie geen grote drijfveer. In plaats daarvan was het bijna een bijzaak. Het lijkt meer nodig dan het veranderen van de grootte van een huis om de mentaliteit van de Nike Air Max 2017 Donne mensen die erin wonen te veranderen.

Megan Carras is een doctoraal onderzoeker in de geografie en duurzame ontwikkeling aan de Universiteit van St. Andrews. Dit artikel is opnieuw gepubliceerd vanuit het gesprek onder een Creative Commons-licentie. Lees hier het originele Nike Air Max 270 Damen artikel.
Users browsing this topic
Guest
Forum Jump  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.