logo
Welcome Guest! To enable all features please Login or Register.

Notification

Icon
Error

Options
Go to last post Go to first unread
Banning  
#1 Posted : Friday, November 9, 2018 2:04:54 AM(UTC)
Banning

Rank: Advanced Member

Reputation:

Groups: Registered
Joined: 5/22/2018(UTC)
Posts: 503

Wist je dat de juiste paar hardloopschoenen blessures kunnen voorkomen en je zelfs kunnen helpen sneller te racen?

De enorme verbetering in menselijke prestaties van de afgelopen decennia is deels toegeschreven aan technologie. Van zwempakken met een lage wrijving en steeds a?rodynamische fietsen tot high-tech hardloopschoenen, de uitrusting wordt steeds beter. En de atleten die de juiste versnelling gebruiken, worden ook steeds beter.

Voor hardlopers is Nike Air Max 90 Womens het kiezen van de juiste paar schoenen van cruciaal belang. Je loopschoenenstrategie kan blessures helpen voorkomen en zelfs je eindtijden verbeteren. Als coach werk ik samen met mijn hardlopers aan een goed doordachte aanpak van preventie - en dat geldt ook voor de keuze van hardloopschoenen.

Het is handig om schoenen te herkennen als 'trainingshulpmiddelen' Nike Air Force 1 Damen die een specifieke taak uitvoeren. Van het beschermen van onze voeten, het versterken van de juiste hardloopvorm, het opbouwen van voet- en onderbeensterkte en zelfs het verminderen van stress op onze voeten, schoenen zijn een waardevol onderdeel van de trainingsgereedschapskist van een hardloper.

Laten we ontdekken hoe u de juiste paar hardloopschoenen kunt gebruiken om uw training te verbeteren en om u te helpen een snellere, gezondere hardloper te worden.

Crosstraining Nike Air Max Command Damen heeft vaak negatieve connotaties - het wordt gezien als wat je vasthoudt als je gewond bent of de motivatie ontbreekt om weg te rennen. Het is een schande dat zoveel hardlopers er zo naar kijken, omdat crosstraining misschien wel het beste is dat je kunt doen als je probeert af te vallen.

Laten we hetzelfde voorbeeld gebruiken dat we eerder hebben gedaan Nike Air Max 97 Damen en zeggen dat je 3 dagen / week loopt. Je bent beperkt tot 3 dagen / week omdat je het gevoel hebt dat je een dag of 2 nodig hebt om voldoende te herstellen om klaar te zijn voor je volgende run. Als u elke keer dat u wegrijdt een uur lang in een rustig tempo rent, hebt u 3 uur per week en verbrandt u ongeveer 2.265 calorie?n (op basis van de Mayo Clinic-gegevens voor een agent van 200 pond (91 kg)). Als u op uw niet-lopende dagen 2 zwemoefeningen van een half uur per week zou Nike Air Max 90 Damen toevoegen, zou u 528 extra calorie?n kunnen verbranden zonder uw hardloopvolume te vergroten.

De effecten van crosstraining worden nog dramatischer als we ons voorstellen dat je jezelf beperkt tot 3 runs / week omdat de impact van hardlopen je vaker pijnlijke gewrichten achterlaat dan pijnlijke spieren. Dit is gebruikelijk voor nieuwe hardlopers, vooral hardlopers. Als u een uur langarm fietsen en een uur elliptische training toevoegt aan uw week, kunt u 800 tot 1000 calorie?n per week extra verbranden zonder uw gewrichten flink te belasten. Dit kan helpen om het gewichtsverlies te versnellen, waardoor u op een punt komt dat u uw looppatroon sneller veilig kunt verhogen.

Ben je serieus bezig met het voeren van voeding? Bekijk ons ??programma "Run Lean, Run Strong". Uw definitieve gids voor het runnen van voeding, krachttraining en Nike Air Max 90 Womens letselpreventie / behandeling.
Users browsing this topic
Guest (2)
Forum Jump  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.

Powered by YAF.NET | YAF.NET © 2003-2018, Yet Another Forum.NET
This page was generated in 0.090 seconds.